Dostawa i zwroty

 

Polityka zwrotów – sklep www.filigrana.pl 

1. Okres zwrotu 

Obowiązuje 30-dniowa polityka zwrotów. Oznacza to, że masz 30 dni od daty otrzymania towaru, aby zgłosić chęć jego zwrotu. 

 

2. Warunki zwrotu 

Aby zwrot został zaakceptowany, towar musi: 

  • być w oryginalnym stanie, w jakim został odebrany, 
  • nie nosić śladów użytkowania
  • posiadać oryginalne etykiety
  • być zapakowany w oryginalne opakowanie
  • być poparty paragonem lub dowodem zakupu

 

3. Procedura zwrotu 

Aby rozpocząć proces zwrotu: 

 PATORA WOOD ART Spółka z o. o.  Adres: Glinno 61, 64-300 Nowy Tomyśl  

Po zaakceptowaniu zwrotu: 

  • otrzymasz od nas etykietę wysyłki zwrotnej oraz instrukcje dotyczące sposobu i miejsca nadania paczki. 

Uwaga: Towary przesłane bez wcześniejszego zgłoszenia zwrotu nie będą akceptowane

 

4. Kontakt 

W razie pytań dotyczących zwrotów, skontaktuj się z nami:  📧 szymon.patora@patora.eu 

 

5. Uszkodzenia i problemy 

Po otrzymaniu zamówienia: 

  • sprawdź towar, 
  • w przypadku wad, uszkodzeń lub błędnej dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli ocenić sytuację i zaproponować rozwiązanie. 

 

6. Wyjątki – towary niepodlegające zwrotowi 

Zwrotowi nie podlegają

  • produkty niestandardowe (np. wykonane na zamówienie, spersonalizowane), 
  • produkty z wyprzedaży, 
  • karty podarunkowe. 

W razie wątpliwości dotyczących konkretnego produktu – skontaktuj się z nami. 

 

7. Wymiany 

Najprostszym sposobem wymiany produktu jest: 

  1. dokonanie zwrotu, 
  2. złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt po akceptacji zwrotu. 

 

8. Prawo odstąpienia od umowy (UE) 

Jeśli towar został wysłany na teren Unii Europejskiej, masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni – bez podania przyczyny. 

Warunki zwrotu pozostają takie same jak w pkt. 2. 

 

9. Zwrot kosztów 

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru: 

  • poinformujemy Cię o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu
  • jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, środki zostaną zwrócone automatycznie na pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych

Uwaga: Bank lub operator karty płatniczej może potrzebować dodatkowego czasu na przetworzenie zwrotu. 

Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, skontaktuj się z nami:  📧 szymon.patora@patora.eu 

 lub bezpośrednio na filigrana@patora.eu

 

Regulamin

Zasady korzystania z naszego sklepu w jednym miejscu. Wszystkie kwestie związane z realizacją zakupów i warunkami korzystania z serwisu.

Przejdź

Polityka prywatności

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności. Dowiedz się więcej na temat przechowywania danych i administratorze danych.

Dowiedz się więcej